Leukopenie - Příčiny


Leukopenie - krev porucha charakterizovaná poklesem počtu bílých krvinek. Ve většině případů, je problém je dočasný a mizí po odstranění příčiny. Tento článek se bude mluvit o tom, co způsobuje leukopenii.

Když diagnostikován leukopenii?



U zdravých lidské krve leukocyty, musí být 4h109. Pokud se tento indikátor zvýší nebo sníží, můžeme bezpečně hovořit o změnách v kostní dřeni, kde krvinky se konají všechny.
Velmi často se stává, leukopenie vyvíjí proti onemocnění krve (leukemie, aplázie kostní dřeně, etc.), ale existuje mnoho dalších důvodů, které ještě později.

Příčiny radiace u dospělých a dětí


Leukopenie může být vrozená nebo získaná. A v případě, že děti většinou trpí vrozenou formou onemocnění, dospělí mají větší pravděpodobnost vzniku získané záření.
Mezi hlavní příčiny záření mohou být velmi pestrá. Často, jsou následující:

  • Vysoká iyazytsirnist infekcí záření. Viry, sepse, houba - to vše může pomoci snížit počet bílých krvinek.

  • Leukopenie nevolností a nedostatek vitaminu B12 nebo kyseliny listové mědi v těle.

  • Zhoubné nádory narušit průběh normální krvetvorby. Vyvíjí a leukopenie po chemoterapii. Počet leukocytů po zákroku je považován za typ indikátoru toxicity léčby.

  • Problémy s leukocytů mohou být pozorovány u autoimunitních poškození kmenových buněk.

  • Je samozřejmé, že problémy s krví, včetně bílých krvinek, a mají místo pro zánětu a onemocnění kostní dřeně.


  • U virových hepatitid u pacientů často rozvíjet sekundární záření. Dříve byl považován: těžší leukopenie, těžší toky onemocnění. V praxi je tento pohled je špatné, a často s hepatitidou, leukopenie vyvinuty odděleně od sebe navzájem.

    Další druh záření - lékařské. Je to nejslavnější. Tam dávka záření, uhodli jste, při užívání léků. Takže změny v krvi po kurzu antibiotik nebo jiných silných léků - něco zcela normálního. Krátce poté, co vzal pilulky počet leukocytů v krvi na normální sám.